En hoe is het in...?

NL | EN
    Akademiepenning voor Emmo Meijer
    31 mei 2012 - Emmo Meijer, buitengewoon hoogleraar aan de Technische Universiteit Eindhoven en corporate director research & development van FrieslandCampina, krijgt volgende week de Akademiepenning van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) uitgereikt. Hij ontvangt deze tweejaarlijkse onderscheiding als blijk van waardering voor zijn inzet voor de wetenschap in Nederland. x5_s.jpg
    Emmo Meijer
    De Akademiemiddag is het jaarlijkse relatie-evenement van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen. De bijeenkomst van dit jaar staat mede in het teken van het afscheid van Robbert Dijkgraaf als president van de KNAW en van de installatie van Hans Clevers als diens opvolger. In een toespraak zal minister-president Rutte ingaan op de verdiensten van de scheidend president. Zelf spreekt Robbert Dijkgraaf deze middag zijn laatste jaarrede uit. (FvO)

Academy medal for Emmo Meijer

Emmo Meijer, associate professor at the Eindhoven University of Technology and corporate director research & development at FrieslandCampina, will be awarded the Academy medal of the Royal Netherlands Academy of Arts & Sciences (KNAW). He'll receive the biannual distinction as a token of appreciation for his dedication to science in the Netherlands.