En hoe is het in...?

NL | EN
    ‘Quick help’ voor medewerkers bij vragen Bachelor College
    4 juli 2012 - De TU/e heeft een ‘Quickhelpteam’ in het leven geroepen ter ondersteuning van medewerkers in de aanloop naar het Bachelor College. Medewerkers die in de laatste weken voor de start van het nieuwe collegejaar tegen problemen aanlopen, kunnen hiervoor de hele zomer terecht bij een team van medewerkers van Dienst ICT en het Onderwijs en Studenten Service Centrum (STU). x15_s.jpg

“De start van het nieuwe collegejaar nadert, maar intussen gaan er natuurlijk nog veel mensen gewoon op vakantie. Maar we willen medewerkers die nu druk met het Bachelor College bezig zijn, ook de komende tijd wél goed blijven steunen”, aldus communicatiemedewerkster Michelle Breemans, verantwoordelijk voor de interne communicatie rond het Bachelor College.

De TU/e riep daarom het Quickhelpteam in het leven, dat wordt gevormd door medewerkers van Dienst ICT en het Onderwijs en Studenten Service Centrum (STU). Dat team is de hele zomer bereikbaar om mensen bij ‘noodgevallen’, bijvoorbeeld bij lastminute rooster- of ict-perikelen, weer op weg te helpen, samen met dean Lex Lemmens.

Rector Hans van Duijn liet in Cursor 21 weten dat de TU/e klaar is voor de start van het Bachelor College, komende september. Volgens Lex Lemmens staan de basisvakken allemaal, worden de majoren ingevuld, zijn de roosters gereed en is de administratie op orde. “Nu maar hopen dat OASE het houdt”, aldus Van Duijn met een lach. (MvdV)

Medewerkers die vragen hebben over bijvoorbeeld het opzetten van hun vak of de verroostering of die tegen ict-problemen aanlopen, kunnen het Quickhelpteam mailen. Ook suggesties rond het Bachelor College zijn welkom.

summary