En hoe is het in...?

NL | EN
    Toegangsweg TU/e dicht vanwege Park Hilaria
    6 juli 2012 - In verband met de opbouw en afbraak van de jaarlijkse kermis Park Hilaria is de toegangsweg via de J.F. Kennedylaan naar de TU/e van vrijdag 27 juli tot en met dinsdag 14 augustus afgesloten. Dat heeft de Dienst Huisvesting deze week aangekondigd.

Voor auto's is de campus alleen bereikbaar via de toegangswegen aan de Insulindelaan en de Dorgelolaan. De Kennispoort blijft bereikbaar via de kruising Fellenoord - J.F.Kennedylaan.

Voor fietsers uit de richting Woensel is een omleidingroute aangegeven via de ingang bij het sportcentrum. Fietsers vanuit de richting centrum kunnen via het Limbopad of de ingang aan de Dorgelolaan de TU/e bereiken.

De gemeente Eindhoven zorgt voor de bewegwijzering van de omleidingroutes voor het verkeer.

In tegenstelling tot voorgaande jaren zullen de salonwagens van de kermisexploitanten dit jaar niet te gast zijn op het universiteitsterrein vanwege bouwactiviteiten en de gevolgen voor het parkeren. (FvO)

TU/e entrance at the J.F.Kennedylaan closed
    The entrance at the J.F.Kennedylaan will be closed from Friday 27 July. This is because of the construction of Park Hilaria, the annual fair. The entrance will re-open on Wednesdat 15 August.
    The entrance to the University for all vehicles will be the Insulindelaan and the Dorgelolaan. The Kennispoort will still be accessible via the Fellenoord-J.F.Kennedylaan.
    Cyclists coming from the direction of Woensel can follow the diversion signs and enter the University via the Sportcentre. Access to the University for cyclists who come from the city centre is via the 'Limbopad' or the entrance at the Dorgelolaan. The Eindhoven council will be responsible for the placing of information and diversion signs.