Wie: Maurice de Turck / 38 / medewerker Frontoffice Dienst ICT
Wat: gephotoshopte foto
Wanneer: sinds ’n maand of vier
Waarom: Met een groep vrienden hebben we een antipathie tegen de Beertender-thuistap en zijn we pro-Perfectdraft. Waarom? Omdat de Beertender van Heineken is en da’s nie weg te krijgen! Op de Oktoberfesten in München raakten we onder de indruk van Franziskaner Weissbier. Na een paar miskleunen in Düsseldorf en Keulen kwam een vriend de vaten tegen in Aken. Hij kocht er tien. De geshopte sticker is een mooie oneliner ter promotie van de mooiste buurt van Eindhoven: de postcodes 5643/44 en 45. We begonnen met het drukken van 10 T-shirtjes. Inmiddels zijn er ongeveer 100 door heel Stratum-Zuid. Daarna werden het mutsen en stickers. We hebben nu plannen voor badjassen en pyjama’s. Dit ludieke idee is afkomstig uit de koker van ZWEEEEC: Zeer Waarschijnlijk Enige Echte Eindhovense Eenden Club (2CV’s).
|