‘Brug slaan tussen Nederland en Bosnië’

Aluminium editie van Kolonisten

Koninginnedag in Eindhoven
Muziek en workshops op Bunkerfestival

24 april 2008 - De gezelligheids-, cultuur-, internationale- en religieuze studentenverenigingen die sinds november allemaal in de Bunker zitten, houden donderdag 8 mei het Bunkerfestival. Optredens en workshops worden vanaf 17.00 uur gehouden op een binnen- en buitenpodium bij het pand aan de Kennedylaan 2. Achttien verenigingen- waaronder onder meer Footloose, Dekate Mousa, Demos, Aegee, ISN, Doppio en TiNT- tekenden voor de organisatie. Bigband Studentproof zal op het festival spelen. Verder zorgt de band Tricky Bussiness voor ‘jazzy popmuziek’, treedt de alternatieve rockband Nine Zero op en speelt feestband Geruis pop- en rockcovers. Het is mogelijk om aan een yoga-, enneagram- of theatersportworkshop mee te doen. Verder worden films vertoond en is er vanaf 23.00 uur een jamsessie. Het festival stond al geruime tijd op de planning. David Buijs van de organisatie licht toe: “De verhuizing was in november, later dan verwacht. Omdat we het toen te koud vonden en om meer tijd te hebben, hebben we het festival uitgesteld.” Zie ook www.bunkerfestival.nl.