Winterse campus

Toga-traditie

Bobslee-TU/e’er wint zilver
Vijfhonderdste diploma bij Uitvoeringstechniek
15 januari 2009 - Prof.dr. Frits Scheublin reikte afgelopen dinsdag het vijfhonderdste diploma van de masteropleiding Construction Technology (voorheen Uitvoeringstechniek) uit aan student Arno Schoffelen.

De uitreiking was extra feestelijk omdat Schoffelen zijn bul met het judicium cum laude overhandigd kreeg. Hij behaalde een negen voor zijn afstudeerwerk, uitzonderlijk volgens ir. Martin Vissers, docent bij Construction Technology. Hij noemt de uitreiking een mijlpaal waarbij de gelijknamige capaciteitsgroep graag even bij stilstaat: “Ons studentenaantal groeit nog steeds, de markt vraagt in toenemende mate om onze afgestudeerden, en ook de kwaliteit van de afgestudeerden wordt erg gewaardeerd. En dat met een structureel tekort aan capaciteit, daar zijn we best trots op.”/.