Winterse campus

Toga-traditie

Bobslee-TU/e’er wint zilver
In memoriam: Mia Bom-Verhagen

Mia Bom-Verhagen is op 59-jarige leeftijd overleden. Zij werkte sinds 1986 als secretaresse bij de universiteit, eerst bij de faculteit Technologie Management en later als secretaresse van de voorzitter van het College van Bestuur.

Mia verrichtte haar werkzaamheden op een uitstekende wijze. Ze was nauwgezet, betrokken en zorgzaam. Het was een plezierige collega om mee samen te werken.

In 2002 werd Mia ernstig ziek. Op een bewonderenswaardige wijze is zij met deze slopende ziekte omgegaan. Elke tegenslag werd door haar hoopvol overwonnen. Het was echter een ongelijke strijd.

Dankbaar zullen we ons Mia en haar inzet voor de universiteit blijven herinneren.
Wij wensen haar echtgenoot, kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.

Harry Roumen, secretaris van de universiteit