Dutch Design Week
    TU/e-docent lector agrarische hogeschool
    21 oktober 2010 - Dr.ir. Han van Kasteren, docent milieutechnologie aan de TU/e, is afgelopen week geïnstalleerd als lector aan de Christelijke Agrarische Hogeschool in Dronten. Het lectoraat houdt zich bezig met het in de praktijk toepasbaar maken van duurzame energie, in samenwerking met bedrijven en andere onderzoeksinstellingen. Van Kasteren, die donderdag 14 oktober zijn inaugurele rede hield, gaat hiervoor de komende jaren aan de slag met onderwerpen als bioraffinage, vergisting, biomassa en energieopslag.

Aan de TU/e is de scheikundige onder meer verbonden aan het Innovation Lab en was hij medeoprichter van het centrum Technologie voor Duurzame Ontwikkeling. (MvdV)

Dr.ir. Han van Kasteren, Environmental Technology assistant professor at TU/e, was appointed the position of lecturer at the Christian Agricultural College (CAH) in Dronten last week. The lectureship deals with the practical implementation of renewable energy in cooperation with companies and other research institutes.