Zwoegen of de zweep
    Peuters in paniek door pepernotendief
    2 december 2010 - Geen ‘paniek in de confettifabriek’, zoals Coole Piet een paar jaar terug de massadiefstal van kindertekeningen bezong, maar paniek in de Blauwe Zaal. Honderden kinderkeeltjes schreeuwden zich afgelopen zondag schor als de tandarts de keuken van de slapende bakker insluipt, de ganse pepernotenvoorraad steelt en er vieze gezonde groenten voor teruglegt.
    Foto | Paul Bloemen

Studententoneelvereniging Doppio bracht de Blauwe Zaal zondag volop in beroering met haar allereerste kinderproductie, waarmee het bezoek van Sinterklaas aan de TU/e dit jaar werd ingeluid. Doppio-voorzitter Dylan Stek hoopt dat de personeelsvereniging, die de Sintzitting jaarlijks organiseert, Doppio volgend jaar weer weet te vinden: “Het was echt heel leuk om eens iets voor kinderen te doen”. (MvdV)

Hundreds of little kids and their parents visited TU/e last Sunday, November 28, for Sinterklaas and the Black Peters’ annual appearance. Prior to their visit, student drama association Doppio made for some extra excitement in the Blauwe Zaal with its very first children’s production.