ILI glows in Gent
    Vijfduizend euro voor Common Room in 2011
    3 februari 2011 - Het College van Bestuur heeft een budget van vijfduizend euro beschikbaar gesteld voor de Common Room in 2011. Dit bedrag is bedoeld voor exploitatie van en activiteiten in deze ontmoetingsruimte in de Bunker.

De Common Room opende haar deuren vorig jaar oktober en wordt met name door internationale TU/e-studenten en medewerkers gebruikt als ontmoetingsplek. Volgens vrijwilliger Marius Lazauskas (masterstudent Bouwkunde) is er inmiddels een flinke groep vaste bezoekers. Daarnaast worden er steeds vaker activiteiten georganiseerd die een breder publiek moeten trekken, zoals een spelletjesavond, filmmarathon of een jamsessie. Ook worden er sinds vorige week maandelijkse bijeenkomsten gehouden voor partners van TU/e-expats. (SK)

The Executive Board made available a five-thousand euro budget for the Common Room in 2011. The money is meant for both running the Bunker-based meeting place and organizing activities.