En hoe is het in...?

NL | EN
    Sixma Organische Chemie Prijs voor vier studenten

21 september 2011 - Hoogleraar prof.dr. Bert Meijer heeft de Sixma Organische Chemie Prijs uitgereikt aan vier studenten Biomedische Technologie. Meijers capaciteitsgroep heeft deze aanmoedingsprijs sinds het studiejaar 1992-1993.

Tommy Maas, Lenny Meijer, Leslie in het Panhuis en Jolien Pas zijn de vier studenten die de Sixma-prijs onlangs uit handen van Meijer ontvingen. De capaciteitsgroep Macromoleculaire en Organische Chemie beloont hiermee studenten die een 'uitmuntende prestatie' hebben geleverd in alle vakken van de organische chemie in de bachelor.

De winnaars kregen het boekje 'Cantor's Dilemma' van Carl Djerassi, een oorkonde en een VVV-bon ter waarde van honderd euro.

Sixma Organic Chemistry Prize for four students
    Professor prof.dr. Bert Meijer awarded the Sixma Organic Chemistry Prize to four students of Biomedical Engineering. Meijers’ capacity group has been awarding the encouragement since the 1992-1993 academic year.