En hoe is het in...?

NL | EN
    Tentamens Windesheim op straat
    31 oktober 2011 - Door een ict-fout konden studenten van de Hogeschool Windesheim tentamens inzien die pas volgende week op het programma staan, schrijft Spits. Maar Windesheim ontkent dat er sprake is van een lek. x24_s.jpg
    Archieffoto | Bart van Overbeeke

Volgens Spits konden studenten sociaal pedagogische hulpverlening de tentamens voor de vakken ontwikkelingspsychopathologie, ethiek en rekenen bekijken door een lek in de ‘toetsbank’.

Het gat zou gedicht zijn en de tentamens gaan gewoon door omdat docenten nieuwe toetsen maken. Een woordvoerder van Windesheim wil het bericht niet bevestigen, maar zegt dat er in ieder geval “geen lek” is. De hogeschool komt later vandaag met een verklaring. “We zijn het nog aan het uitzoeken en willen dat zorgvuldig doen.” (HOP)

Exams Windesheim up for grabs
    Due to an ICT error, students of Windesheim University of Applied Sciences were able to check exams that were not meant to be administered until next week, says free newspaper Spits. Windesheim denies the leak. Archive picture | Bart van Overbeeke According to Spits, students of Social Work were able to check exams for the courses Developmental Psychopathology, Ethics, and Arithemetic owing to a leak in the exams database. The leak is said to be fixed and all exams will continue as planned, because teachers will be making new ones. A spokesperson for Windesheim will not confirm the claim, yet did say there was definitely “no leak”. The University of Applied Sciences will give a statement later today. “We’re still looking into things and want to be very careful”. (HOP)
    Archive picture | Bart van Overbeeke