En hoe is het in...?

NL | EN
    Eindhovens Studenten Corps pakt flink uit bij elfde lustrum
    7 november 2011 - Het is op 3 september 2012 55 jaar geleden dat het Eindhovens Studenten Corps is opgericht. Het lustrumjaar wordt komende vrijdag, 11 november, afgetrapt met een NaTentamenfeest bij de Bunker. x14_s.jpg

Tijdens het NaTentamenfeest pakt het ESC wat groter uit dan de afgelopen keren. Zo wordt de geschiedenis in beeld gebracht tijdens een lasershow en treedt de band De Cultuurbarbaren op. Het feest begint om 23.00 uur en de toegang is gratis. Daarvoor is er een gesloten receptie voor leden en genodigden.

In de maand mei wordt een activiteit voor heel (studerend) Eindhoven gehouden waarbij verschillende culturen, eten, dans en muziek centraal staan. Een maand later is er een symposium waarbij afstudeerders in contact worden gebracht met grote bedrijven. Dit symposium wordt tijdens ieder lustrum gehouden.

Voor de leden zelf is er onder meer een ‘kroegencompetitie’ en zijn er meer en uitgebreidere etentjes. Een almanak voor alle leden is in de maak. Het ESC sluit het lustrumjaar volgend jaar september af met een elfdaagse lustrumweek voor de leden. (JvG)

Vanaf vrijdag kun je meer informatie vinden op lustrum.hetesc.nl.

Eindhovens Studenten Corps all out for eleventh luster
    On September 3, 2012, it will have been exactly 55 years since the Eindhoven Studenten Corps (ESC) was founded. Luster celebrations will start next Friday, November 11, with a NaTentamenfeest (post-exam party) at the Bunker.