En hoe is het in...?

NL | EN

TU/e-getint DeWolff doet weer kunstje in Effenaar

3 november 2011 - Robin Piso, student Biomedische Technologie, treedt 3 december met zijn band DeWolff op in de Effenaar in Eindhoven. Na een, volgens kenners, ‘legendarisch’ concert, eerder in februari wil DeWolff het kunstje over een maand nog eens herhalen. x5_s.jpg
    DeWolff met vooraan in het midden TU/e-student Robin Piso.

Het optreden van DeWolff was in februari stijf uitverkocht en vormde de opmaat voor een onstuimige ontwikkeling van de band. Optredens op grote internationale festivals zoals Pinkpop en Lowlands en bij tv-shows en radiostations vielen hen ten deel. Het kon niet op voor het zeer jeugdige trio. De broers Pablo en Luka van de Poel spelen respectievelijk gitaar en drums en worden daarbij aangevuld door toetsenist Robin Piso. Hij bepaalt met zijn orgelpartijen voor een belangrijk deel de klankkleur van de psychedelische rockband.

Over zijn studie Biomedische Technologie maakt Piso zich geen zorgen, zo vertelde hij eerder aan Cursor. “En tegen de tijd dat Luka klaar is met de middelbare school dan kunnen we ons volledig storten op DeWolfff. Ik wil nog heel lang doorgaan met muziek maken. Ik zie mezelf echt niet in een laboratorium achter de reageerbuizen zitten."

De organisatie van de Effenaar verwacht dat het optreden in december weer uitverkocht zal zijn en raadt belangstellende aan om op tijd te boeken.(FvO)

DeWolff performs at the Effenaar

On December 3, Biomedical Engineering student Robin Piso and his band DeWolff will be performing at the Effenaar in Eindhoven. After a reportedly legendary concert last February, DeWolff wants to repeat their success in a month’s time.