En hoe is het in...?

NL | EN
    Werktuigbouwkundige wint Unilever Research Prize
    23 november 2011 - Ir. Jeroen van Beeck, inmiddels promovendus bij werktuigbouwkunde, heeft voor de TU/e de Unilever Research Prize gewonnen. De Nederlandse universiteiten nomineren de meest talentvolle studenten en elke universiteit heeft uiteindelijk z’n eigen winnaar. De dertien prijzen die donderdag worden uitgereikt zijn goed voor 2.500 euro. x18_s.jpg
    Jeroen van Beeck.
    Volgens Jeroen van Beeck, in april afgestudeerd bij Werktuigbouwkunde, is hij voorgedragen vanwege zijn prestaties in de masterfase en in het bijzonder voor zijn goede afstudeerproject. Dat ging, in het kort, over een bepaalde klasse sterke materialen. Vanuit de TU/e was Van Beeck de enige genomineerde.

Unilever kent de prijs inmiddels 55 jaar toe aan de meest getalenteerde studenten in de chemie, biologie, werktuigbouwkunde en sociale wetenschappen. De dertien Nederlandse universiteiten nomineren de meest talentvolle studenten.(JvG)
    Mechanical Engineer wins Unilever Research Prize
    Ir. Jeroen van Beek, who’s a PhD student at Mechanical Engineering by now, has won the Unliver Research Prize on behalf of TU/e. Dutch universities put forward the most talented students and in the end each university has its own winner. The thirteen prizes that are to be handed out next Thursday total 2,500 euro.