En hoe is het in...?

NL | EN
    AMVS-hoofd Trees Klaver nieuwe voorzitter U-raad
    30 november 2011 - Ir. Trees Klaver (1962), nu nog hoofd van de afdeling Arbo, Milieu, Veiligheid en Stralingsbescherming (AMVS), neemt over vier maanden het voorzitterschap van de universiteitsraad over van ir. Rinus van Weert. De benoeming is in eerste instantie voor een periode van de twee jaar. x45_s.jpg
    Nieuwe UR-voorzitter Trees Klaver.

Veel wil Klaver nog niet kwijt over haar nieuwe functie, die begin deze week openbaar werd gemaakt door de universiteitsraad. “Het is nog tamelijk nieuw en vers voor me. Ik wil op dit gebied eerst het klappen van de zweep goed leren kennen, voordat ik me erover uitspreek hoe ik deze functie wil gaan invullen”, aldus Klaver.

Haar leidende functie bij de afdeling Arbo, Milieu, Veiligheid en Stralingsbescherming zal ze per 1 april 2012 neerleggen. “Die functie is niet te verenigen met die van voorzitter van de U-raad.” Voor die laatste functie zijn per week drie werkdagen beschikbaar. Klaver, die fulltime werkt, zal de komende weken in overleg met het College van Bestuur op zoek gaan naar een passende invulling van haar resterende twee werkdagen. “Ik heb er het volste vertrouwen in dat we daar uitkomen.”

Klaver kan niet zeggen of dat een functie wordt binnen de afdeling waar ze als diensthoofd sinds juli 2008 leiding aangeeft toen de Arbo- en Milieu Service Organisatie, waar ze al leiding aan gaf, werd samengevoegd met de Stralingsbeschermingsdienst. (HK)

Head AMVS Trees Klaver new chair U-Council
    November 30, 2011 – Ir. Trees Klaver (1962), currently head of the department of  Health, Environment, Safety and Radiation Protection (AMVS), will be the new chairwoman of the University Council in four months. She’ll succeed ir. Rinus van Weert, initially for a period of two years.