En hoe is het in...?

NL | EN
    TU/e en UU lanceren gezamenlijke studentenprijs
    14 februari 2012 - De TU/e, de Universiteit Utrecht (UU) en het Universitair Medisch Centrum (UMC) hebben een gezamenlijke studentenprijs in het leven geroepen. De prijs komt voort uit de strategische alliantie tussen de drie instellingen en is onder meer bedoeld om interdisciplinaire kennis en onderwijssamenwerking te bevorderen. x15_s.jpg
    Illustratie | Jeannette Bos

Studenten met originele ideeën om de expertise van Eindhoven en Utrecht samen te brengen, maken kans op twee prijzen: één voor het beste idee voor een -nog uit te werken- bachelorscriptie en één voor het beste voorstel voor een -nog uit te werken- masterthesis. Elke prijs is goed voor een oorkonde en een geldbedrag van 2.500 euro.

De studentenprijzen worden op 22 maart uitgereikt door staatssecretaris Halbe Zijlstra van Onderwijs. Dit gebeurt tijdens een feestelijke bijeenkomst ter ere van de Eindhovens-Utrechtse samenwerking. Bachelor- of masterstudenten van de TU/e en UU kunnen hun voorstellen (op maximaal twee A4’tjes) nog tot 1 maart indienen. Voor de verdere criteria en andere informatie klik hier (of hier voor de Engelse versie). (MvdV)

TU/e and UU launch common student prize
    TU/e, Utrecht University (UU) and the University Medical Center (UMC) have initiated a common student prize. The prize has originated from the strategic alliance between the three institutions and is meant to spark interdisciplinary knowledge and educational collaboration, among other things.