En hoe is het in...?

NL | EN
    Startersdag voor studenten
    23 maart 2012 - De TU/e organiseert samen met de Fontys Hogeschool en het ROC Eindhoven op 5 april in de Kennispoort een startersdag gericht op studenten. De onderwijsinstellingen zullen samen met de Kamer van Koophandel de studenten inlichten over de do's en dont's van het zelfstandig ondernemerschap. x9_s.jpg

De reden voor het organiseren van de dag is dat steeds meer jongeren geïnteresseerd zijn in het opzetten van een eigen bedrijf. Het afgelopen studiejaar zijn ongeveer 11.800 studenten deze uitdaging aangegaan. Daarom zijn er op de middag ook ondernemers aanwezig die als student begonnen zijn.

De middag begint om 15.00 uur met een presentatie, daarna worden er workshops gegeven in kleinere groepen. De middag wordt afgesloten met een informatiemarkt met thematafels waaraan deskundigen over zelfstandig ondernemerschap plaats zullen nemen. Zij beantwoorden vragen over onder andere communicatie, marketing en financiën. Ook is er de mogelijkheid om te netwerken op de afsluitende borrel. (HR)

Wil je erbij zijn? Meld je aan op de site

Student starter day
    TU/e, Fontys university of applied sciences and ROC Eindhoven will be organizing a starter day for students at Kennispoort on April 5. The educational institutions and the Chamber of Commerce will inform students on the do’s and don’ts of independent entrepreneurship.