En hoe is het in...?

NL | EN
    Alcoholvrije zones voor Londense universiteit
    20 april 2012 - Een Londense universiteit overweegt om alcoholvrije zones in te stellen, omdat veel van haar studenten alcohol immoreel vinden. Een vijfde van de studenten is moslim.

Studenten van tegenwoordig willen lang niet allemaal veel drinken of losbandig leven, constateert Malcolm Gillies, rector van London Metropolitan University. "Jongeren zijn vaak behoorlijk conservatief. We moeten ook omzichtiger met seks omgaan", zei hij tegen The Guardian.

Veel vrouwelijke moslimstudenten gaan volgens hem met een mannelijk familielid naar de universiteit. "Their student experience is going to be different from someone who is gorging out in the Chocoholics Society or someone who is there to have a ... libidinous time." (HOP)

summary