Cultuurverenigingen naar Bunker

Lichtjesroute

Het sleutelgat

CvB-lid Paul Verhaegen legt taken neer vanwege ziekte

1 oktober 2007 - College van Bestuurlid prof.dr. Paul Verhaegen heeft zijn werkzaamheden neergelegd. Dit vanwege een ernstige ziekte, die hij al enige tijd onder de leden heeft. Het ziektebeeld is recent verslechterd.

x3_s.jpg
CvB-lid prof.dr. Paul Verhaegen. Foto: Bram Saeys.

De taken van Verhaegen, binnen het CvB verantwoordelijk voor DFEZ, Dienst Huisvesting, Dienst ICT, de GTD, AMSO en het Alumni Office, worden door de overige CvB-leden overgenomen. CvB-voorzitter ing. Amandus Lundqvist neemt DFEZ en Dienst Huisvesting over. Universiteitssecretaris ir. Harry Roumen neemt de overige portefeuilles waar.
Verhaegen is sinds oktober 2006 in dienst van de TU/e. Naast zijn functie binnen het CvB is hij ook hoogleraar bij de faculteit Technologie Management.