In de tango kan ik alles kwijt

Spelen met licht

Cao op komst voor studenten in de horeca
Nieuwjaarsrede bestrijkt breed spectrum
10 januari 2008 - Nog meer maatwerk in het onderwijs, het buitenland dat steeds belangrijker wordt voor het aanleveren van gekwalificeerde wetenschappers en studenten, extra ondersteuningsmaatregelen voor de excellente onderzoeksgebieden en –groepen van de TU/e en in samenwerking met vele andere hightech instellingen in de omgeving nog actiever aan de slag met kennisvalorisatie.
Foto: Bart van Overbeeke

In een notendop waren dat de onderwerpen die maandag 7 januari voorbij kwamen tijdens de traditionele nieuwjaarsrede van collegevoorzitter Amandus Lundqvist. Op de foto is hij (midden) in gesprek met Piet van Happen (links), hoofd Dienst Huisvesting, en Herman Rikhof, projectleider Campus 2020. Over dat laatste grootschalige bouwproject zei Lundqvist niets, maar ook dat zal in 2008 zeker een prominente plaats innemen op de agenda van het College van Bestuur.