“Als kind wilde ik al niet uit bad”

Carnaval barst los in Lampegat

Studentengolf groeit
TU/e’ers in finale scriptieprijs Shell
31 januari 2008 - Drie TU/e-studenten staan in de finale van de Shell Bachelor Master Prijs 2007. Dominique van Mullem (bachelor Werktuigbouwkunde), Jappe Goud en Paul Robeerst (beiden master Sustainable Energy Technology) mogen donderdag 14 februari een jury ervan proberen te overtuigen dat hun scriptie de duurzaamste van Nederland is.

Van Mullem hield zich bezig met gepulseerde verbranding, Goud verdiepte zich in dunne-film silicium zonnecellen voor PVT-toepassingen en Robeerst wijdde zijn scriptie aan dunne-film-technologie aan de achterkant van zonnecellen. De andere drie finalisten komen van de TU Delft. Op het spel staan geldbedragen van respectievelijk 5000 en 2500 euro voor de beste master- en bachelorscriptie. De finale op 14 februari, in de Blauwe Zaal van de TU/e, wordt om 14.15 uur voorafgegaan door een lezing van TU/e-alumnus Rob Routs, executive director downstream bij Shell.