Chattarbir Singh: ‘Drempels in je hoofd’

Commercieel aan de slag met productie van hartkleppen

Gala Japie in zwart en wit
Rubberen eendjes bij lustrum Demos

13 maart 2008 - De Eindhovense Studentenvereniging Demos viert dit jaar haar negende lustrum. Daarom hebben ze verschillende activiteiten in petto. Het lustrumfeest met als thema Disco Inferno is donderdag 20 maart vanaf 21.00 uur in de Bunker. De vereniging schenkt gratis duizend liter bier, wijn en fris. De band ‘The Recipe’ zorgt voor de muziek. Een studentenkaart is verplicht. Het Demos Lustrumfestival is op 5 juni op Stratumseind met een band en een dj. De Demos Duckrace is op 7 juni. Het is de bedoeling dat er dan rubber eendjes in het water van de Dommel in het centrum worden gegooid. Ze gaan stroomafwaarts. De eigenaar van het eerste eendje dat de finish haalt, wint een prijs. Studenten en inwoners van Eindhoven kunnen van tevoren voor een paar euro een eendje kopen. Alle opbrengsten van deze actie gaan naar een goed doel. Kijk voor meer informatie op www.lustrum.demos.nl.