Detecteren van epilepsieaanvallen

Thuis wonen... of op kamers?

Thêta timmert aan de weg
Proef openstelling De Hal in weekend
11 september 2008 - In de periode van 13 september tot en met 5 oktober zal de centrale bibliotheek in De Hal ook op zaterdag en op zondag geopend zijn van 9.00 tot 22.30 uur, net als de ICTheek op de eerste verdieping.

Na afloop van deze proefperiode wordt bezien of de locaties in de weekenden permanent worden geopend. Volgens Leo Delescen, hoofd publieksdiensten bibliotheek, hebben de rector en STU aangegeven dat er onder studenten behoefte is aan een weekendopenstelling.

De bibliotheek fungeert tijdens de proef alleen als studieplek, er zal geen dienstverlening aan de balie plaatsvinden. Dat betekent dat de collectie wel kan worden geraadpleegd, maar niet wordt uitgeleend. De balie zal -net als ’s avonds door de week- worden bemand door student-assistenten. Het is nog niet duidelijk hoeveel gebruik er moet worden gemaakt van de weekendopenstelling om deze te continueren. Delescen: “We hebben iedereen zo goed mogelijk geïnformeerd. Alle studenten hebben een mail gekregen. Het is nu afwachten hoeveel mensen van de openstelling gebruik zullen maken.”/.