K3 komt naar TU/e-campus

naar plastic vissenvoer

Caleidoscoop tegen
slavernij
Sportkaart verlengen achter je pc
25 september 2008 - Houders van een sportkaart hoeven niet meer jaarlijks naar het sportcentrum om hun kaart te laten vernieuwen. Met de vernieuwde website van het Studentensportcentrum is het mogelijk om het abonnement online te verlengen. Een andere nieuwigheid op de website is de ‘virtual tour’ van het centrum.

Voorheen moesten sportkaarthouders elk jaar een nieuwe foto en een nieuwe kaart laten maken. De vorig jaar ingevoerde nieuwe kaart, een degelijk hardplastic pasje, is duurzamer. Verlengen kan nu via www.studentensport centrumeindhoven.nl. Betalen kan via internetbankieren. Alleen nieuwe studenten moeten nog naar het sportcentrum komen om een pasje aan te laten maken.

Om nog meer mensen naar het sportcomplex te trekken, kan er op de vernieuwde site een virtuele wandeling gemaakt worden door het sportcentrum, waarbij uitleg wordt gegeven over de faciliteiten. Verder is het nu mogelijk om via de site sportaccommodaties te reserveren, en je in te schrijven voor diverse cursussen.