Ontzouten muurschilderingen

“Alles wat goed is, groeit”

Waar kleuren veranderen
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Paul Scholte directeur bedrijfsvoering bij Bouwkunde
12 maart 2009 - De voormalig directeur bedrijfsvoering van de faculteit ST, dr. Paul Scholte, is per 1 maart directeur bedrijfsvoering van de faculteit Bouwkunde. Hij volgt drs. Marius Monen op, die nu werkt voor Innovation Lab.

Scholte legde eind vorig jaar zijn functie bij Scheikundige Technologie neer, na een conflict in het bestuur, dat naast hemzelf bestond uit decaan prof.dr. Piet Lemstra. In afwachting van een oplossing kreeg Scholte een aanstelling als speciaal adviseur van het College van Bestuur. Scholte heeft nu een aanstelling voor vijf jaar bij de faculteit Bouwkunde.

Omdat het vertrek van Marius Monen vrijwel gelijktijdig was met de bestuurscrisis, leek een overstap van Scholte naar de faculteit Bouwkunde voor de hand te liggen. Universiteitssecretaris ir. Harry Roumen beaamt dat. “We wisten dat er iemand beschikbaar was, dus dan ga je wel even na of het zou kunnen klikken.” Of er nog gezocht is naar andere kandidaten, houdt Roumen in het midden. “Er is in ieder geval niet geadverteerd.” Wel laat hij weten dat de gebruikelijke procedures zijn doorlopen, zoals het voeren van gesprekken met het faculteitsbestuur en de vertrouwenscommissie.

Scholte was woensdag niet bereikbaar voor een reactie.