Mark Rosmalen, marketingspecialist bij het Communicatie Experise Centrum (CEC), wil nog niet tot in de finesses vertellen hoe de nieuwe campagne eruit komt te zien. “Dat moet een verrassing blijven tot we er half september mee naar buiten treden.”
Volgens Rosmalen was de opdracht van het CvB duidelijk: de TU/e is op dit moment niet zichtbaar genoeg, verbeter dat. “Daarnaast worden de interne waarden die we koesteren, ook niet duidelijk genoeg uitgestraald”, aldus Rosmalen. “Denk daarbij aan trefwoorden als uitnodigend, inspirerend, toegankelijk en ambitieus. Ook die zaken gaan we in deze campagne duidelijk uitdragen.”
De campagne zal zich in eerste instantie richten op de werving van bachelors en nieuwe medewerkers, laat de marketingspecialist weten. “Maar ook op andere gebieden, zoals voor ons alumnibeleid en voor het werven van masterstudenten, is de campagne bruikbaar. Het format is flexibel, zodat bijvoorbeeld faculteiten het op hun eigen manier kunnen invullen.”
Rosmalen benadrukt dat ook de Dienst Personeel en Organisatie (DPO) een wezenlijke bijdrage levert. “Want we willen de campagne ook gaan inzetten voor de interne bewustwording onder onze eigen medewerkers en studenten.”/. |