Wederopbouw in Pakistan

Tropisch feestje
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Toegangsweg TU/e dicht door Park Hilaria
9 juli 2009 - Vanwege het evenement Park Hilaria op de J.F. Kennedylaan, wordt de toegang tot de TU/e via deze weg tijdelijk afgesloten. Bezoekers van de universiteit moeten van maandag 20 juli tot en met vrijdag 7 augustus een andere route kiezen om op de campus te komen. x8_s.jpg
Door de komst van Park Hilaria wordt de toegang tot de TU/e tijdelijk beperkt.

Voor auto’s is de universiteit alleen bereikbaar via de toegangswegen aan de Insulindelaan en de Dorgelolaan. De Kennispoort blijft bereikbaar via de kruising Fellenoord - J.F.Kennedylaan.

Voor fietsers uit de richting Woensel is een omleidingroute aangegeven via de ingang bij het sportcentrum. De fietsers vanuit de richting centrum kunnen via het Limbopad of de ingang aan de Dorgelolaan de TU/e bereiken.

De gemeente Eindhoven zorgt voor de bewegwijzering van de omleidingroutes.

Het parkeerterrein van Potentiaal en Traverse van maandag 27 juli tot en met vrijdag 7 augustus afgesloten voor TU/e-medewerkers en studenten. Beide plekken worden in die periode gebruikt door kermisexploitanten voor het parkeren van de salonwagens.

Park Hilaria is een kruising tussen kermis, straattheater en circus. Op de J.F. Kennedylaan staan zes dagen lang, van 31 juli tot en met 5 augustus, ongeveer honderd attracties, een circustent en podiums waar artiesten optreden.