Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar

Thor biedt Cursor de helpende hand

26 november 2009 - Studievereniging Thor van de faculteit Electrical Engineering verrichtte donderdag 26 november letterlijk hand- en spandiensten voor het universiteitsblad Cursor. In de ochtend deelde het bestuur op het Limbopad de kersverse editie van het weekblad uit aan de stroom van studenten en medewerkers die van het station kwam. x1_s.jpg
Het bestuur van Thor deelt Cursors uit op het Limbopad. Foto: Bart van Overbeeke

Volgens Eelco van Horssen, de huidige president van Thor, kwam de actie voort uit een toezegging die het vorige bestuur tijdens hun zittingsperiode had gedaan. “Dat doen van verschillende toezeggingen is bij onze vereniging een vaste traditie. De nieuw aangetreden bestuursleden zijn dan verplicht om die ergens tijdens het bestuursjaar uit te voeren”, aldus Van Horssen.

Het verspreiden van Cursor in de week van 52ste diesviering van Thor, moest ook op een ludieke wijze plaatsvinden en daarvoor had het bestuur een skelter meegenomen, van waaruit het blad ook werd uitgedeeld.

Volgens de Thor-president werd zeer positief gereageerd op de actie door de voorbijgangers, nadat duidelijk geworden was dat het niet de zoveelste flyeractie betrof. Op de suggestie om deze actie elk jaar door een nieuw bestuur te laten uitvoeren, zegt Van Horssen: “Ja, wie weet, het levert in ieder geval publiciteit op voor de vereniging.”