Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Dialoogbijeenkomsten over Houtskoolschets
3 juni 2010 - De Regiegroep Strategie TU/e 2020 legt de door haar opgeleverde Houtskoolschets van de Strategie TU/e 2020 de komende weken tijdens drie dialoogbijeenkomsten voor aan studenten, medewerkers en tot slot aan hoogleraren, bestuurders en managers van de TU/e. De voertaal is in principe Engels. De houtskoolschets geeft in grove lijnen de strategie weer die de TU/e tot 2020 zou moeten volgen.

De nu geplande dialoogbijeenkomsten zijn bedoeld om te horen welke houtskoollijnen gehandhaafd moeten blijven en welke anders moeten lopen. Op basis hiervan hoopt de Regiegroep de Houtskoolschets uit te kunnen werken tot een optimale en breed gedragen Strategie TU/e 2020.De eerste dialoogbijeenkomst vindt plaats op donderdag 17 juni van 10.30 tot 12.30 uur in de Senaatszaal van het Auditorium, en is bedoeld voor studenten. De tweede, voor medewerkers, is op maandag 28 juni van 13.00 tot 16.00 uur in de grote vergaderzaal in gebouw Kennispoort.De derde dialoogbijeenkomst, voor hoogleraren, diensthoofden, faculteitsbesturen en leden van het College van Bestuur, zal plaatsvinden op woensdag 7 juli. Hiervoor worden uitnodigingen verstuurd. (NS)Geïnteresseerde medewerkers en studenten kunnen zich aanmelden door een e-mail te sturen naar secretariaatCEC@tue.nl.