Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Ook Baeten lid KHMW

10 juni 2010 - Prof.dr. Jos Baeten is verkozen tot lid van de Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen (KHMW); het oudste ‘Geleerde Genootschap’ van Nederland dat met lezingen en conferenties een brug probeert te slaan tussen wetenschap en maatschappij. Onlangs trad ook prof.dr.ir. Richard van de Sanden van de TU/e-faculteit Technische Natuurkunde toe tot de KHMW, dat al meerdere TU/e-wetenschappers telde. Baeten, tot voor kort vicedecaan van de faculteit Wiskunde & Informatica (W&I), stapte afgelopen april over naar de faculteit Werktuigbouwkunde, waar hij de leerstoel Systems Engineering van prof.dr.ir. Koos Rooda overnam. Daarnaast is hij nog steeds één dag in de week actief bij W&I. (MvdV)