spacer.png, 0 kB
Volg Cursor via Twitter Volg Cursor via Facebook Cursor RSS feed
spacer.png, 0 kB

spacer.png, 0 kB
Clmn

Columnist:
Bram van Gessel
Cursor in PDF formaatCursor als PDF
    PrintE-mail Tweet dit artikel Deel dit artikel op Facebook
    A2-challenge: pitch je idee
    3 februari 2011 - Masterstudenten, promovendi en alumni met een goed idee op het gebied van lifestyle, media en communicatie, gezondheidszorg of duurzame technologie/energie worden uitgenodigd om dit te komen pitchen op 9 februari in het MultimediaPaviljoen.

    De 'A2 Challenge' is een ondernemerschapcompetitie die Philips, de High Tech Campus, Accenture en Mediaguild samen organiseren, in samenwerking met de TU/e, TU Delft, Universiteit Twente en Antwerpen Management school.

    In verschillende rondes worden deelnemers begeleid totdat de finalisten uiteindelijk een businessplan moeten inleveren waarmee ze kans maken op vijfduizend euro, een half jaar kantoorruimte in Eindhoven, begeleiding en toegang tot een uitgebreid netwerk.

    Op 20 januari heeft er ook al een voorronde plaatsgevonden; die is gewonnen door de net afgestudeerde ID'ers Thomas de Wolf en Guust Hilte, met hun startup 'Studio Diip' (Design Intelligent Imaging Products). (SK)

    De pitch mag één minuut duren. Aanmelden: stuur voor 8 februari een e-mail naar info@A2challenge.nl.

    www.aachallenge.nl.

    Master students, PhD students and alumni with good ideas in the field of life style, media and communication, healthcare, or sustainable technology/energy are invited to pitch their visions at the MultimediaPaviljoen on February 9. The pitch should be no longer than one minute. Send an e-mail to info@A2challenge.nl before February 8 to sign up. At www.a2challenge.nl, online pitches can be submitted as well (in no more than one hundred words).