Scribo ergo sum
    Groot Nederlands Studenten Kampioenschap naar Eindhoven
    24 maart 2011 - Eindhoven tekent voor de organisatie van het Groot Nederlands Studenten Kampioenschap (GNSK) in 2012. Aan dit sportevenement doen jaarlijks zo’n veertienhonderd studenten mee die strijden om de eerste plek bij dertien verschillende sporten. De Eindhovense Studenten Sport Federatie (ESSF) zoekt nog commissieleden om het evenement in 2012 te organiseren.

Belangstellenden kunnen woensdag 30 maart om 20.00 uur in de vergaderzaal van het StudentenSportCentrum terecht voor een informatiebijeenkomst. Voor meer informatie kun je mailen naar gnsk@tue.nl. (JvG)

Eindhoven will be hosting the Great Netherlands Student Championships (GNSK) in 2012. Every year, some fourteen hundred students participate in the sports event, all competing for first place in one of thirteen different sports. Last year, Eindhoven won the event. The Eindhoven Sports Federation is still looking for committee members for the organization of the 2012 happening. Anyone that’s interested can attend the informational meeting held at the Student Sport Center’s meeting room on Wednesday, March 30 at 8PM. For more information: gnsk@tue.nl.