Scribo ergo sum
    Verzending Matrix naar medewerkers gestaakt
    24 maart 2011 - De medewerkers van de TU/e moeten het kwartaalblad Matrix vanaf nu lezen op internet. Het College van Bestuur heeft besloten de verzending van de papieren versie uit kostenoverwegingen te staken.

Tien jaar geleden besloot toenmalig collegevoorzitter Henk de Wilt om Matrix ook naar de medewerkers te sturen. Het blad wordt nu nog gestuurd naar de externe relaties van de TU/e, vooral alumni. Op dit moment wordt binnen het Communicatie Expertise Centrum (CEC) gekeken naar de bladformule van Matrix en naar de positie van het blad ten opzichte van de andere communicatiemiddelen van de TU/e.

Deze week is het voorjaarsnummer uitgekomen. Geïnteresseerden kunnen de pdf-versie van Matrix vinden op internet (klik vanaf de homepage op ‘Pers’ en daarna op ‘Matrix’). Wie een papieren exemplaar wil, kan dat afhalen bij het CEC in het Laplace-gebouw. Ook bij de ingang van enkele universiteitsgebouwen zijn exemplaren te vinden. (HK)

From now on, TU/e employees that want to read the quarterly Matrix have to do so online. The Executive Board decided to stop circulation of the paper edition for budgetary reasons. Those who are interested can find the PDF version of Matrix on the Internet (on the home-page, click ‘Pers’ and then ‘Matrix’). Those who would appreciate a paper copy can pick one up at CEC in the LaPlace building.