Scribo ergo sum

Discussieavond over universiteitskwesties in de Zwarte Doos

24 maart 2011 - Studentenfractie Groep-een houdt op maandag 28 maart vanaf 20.00 uur een discussieavond in de Zwarte Doos. De fractie wil door middel van het debat achterhalen wat er onder studenten speelt.

Tijdens de avond wordt er gediscussieerd over stellingen als ‘Er moeten meer vrouwen aan de TU/e komen’, ‘De harde knip is een topregeling’ en ‘BSA is het beste wat me ooit is overkomen’.

Ook wordt studenten gevraagd wat ze ervan vinden dat Cursor minder vaak op papier verschijnt. Of de discussie in het Engels wordt gehouden, is afhankelijk van of er wel of geen buitenlandse studenten bij zijn. (JvG)

Meer informatie vind je op de Facebookpagina van Groep-een en op www.groep-een.tue.nl.

On March 28, student party Groep-een will be organizing a discussion night on university matters in the Zwarte Doos. By debating, the party wants to find out what's important among students. Whether the discussion will be in English depends on the attendance of foreign students. More information can be found at Groep-een's Facebook page and at www.groep-en.tue.nl