TU/english?
    Fanavond Tech United
    9 juni 2011 - Liefhebbers van het robotvoetbal kunnen donderdag 16 juni hun hart ophalen tijdens de fanavond van Tech United. De ploeg van de TU Eindhoven is volop bezig met de voorbereiding op het WK in Istanbul en wil de trouwe aanhang graag laten zien welke vorderingen zijn gemaakt.

In het ‘RoboCup-stadion’ in W-laag van de faculteit Werktuigbouwkunde worden diverse demonstraties gegeven. Een aantal jeugdvoetballers mogen het opnemen tegen de TURTLE’s, zoals de robotvoetballers worden genoemd. In een wedstrijdje wordt bepaald wie de meeste doelpunten scoort op een goal met slechts twee kleine ronde openingen.

Ook de zorgrobot AMIGO zal laten zien wat hij intussen allemaal kan. De avond is van 18.00 tot 20.00 uur. De ingang is aan de achterkant van het faculteits-gebouw, bij de grote garagedeur het Automotive lab of via de hoofdingang. (FvO)

On Thursday, June 16, robot soccer enthusiasts can indulge themselves during the Tech United fan night. The TU/e team is currently preparing for the World Championships in Istanbul and wants to show their fan base their progress. The night starts at 6PM and ends at 10PM. The entrance is at the right of the department building, through the large garage door of the Automotive Lab.