TU/english?
    Thêta op Venetiaanse wateren
    15 juni 2011 - Drie boten van studentenroeivereniging Thêta plaatsten afgelopen zondag hun roeispanen in het Venetiaanse water. De Thêtanen deden mee aan de Voga Longa, een tocht van zo’n 32 kilometer in en rondom Venetië, waaraan zo’n 1.300 boten zonder motor meededen. x11_s.jpg

De Eindhovense roeivereniging deed voor de eerste keer mee. Thêta-secretaris Evelien van Wijnen noemt het evenement, dat op veel belangstelling van toeschouwers kon rekenen, ‘supervet’.

De boten gingen eerst over de Canal Grande, vervolgens langs de eilandjes bij Venetië en kwamen over de finish bij het Piazza San Marco. De Thêtanen deden er minder dan drie uur over, wat volgens Van Wijnen vrij snel is. (JvG)

Last Sunday, Student Rowing Association Thêta participated in the Voga Longa, a 32-kilometer journey around Venice. Some 1,300 boats joined the journey, all of them non-motorized.