TU/english?
    “Maak universiteit van Bin Ladens huis”
    15 juni 2011 - Er zou een universiteit voor tolerantie en vrede moeten komen op de plaats waar het huis van Osama Bin Laden staat. Daar pleiten enkele Pakistaanse wetenschappers voor.

De plek in Abbottabad is te klein om er een hele universiteit te laten verrijzen, maar het moet lukken om er een faculteit te bouwen, zegt de voorzitter van een universiteit in Islamabad tegen een verslaggever van University World News.

Niet iedereen vindt het een goed idee. Het is vragen om een bomaanslag, zegt een hoogleraar, en dat risico mag je studenten en docenten niet laten lopen. Er zou volgens hem beter een ziekenhuis gebouwd kunnen worden. (HOP)

“Turn Bin Laden’s home into university”
    The grounds of the late Osama Bin Laden’s house would be a good place for a University for Tolerance and Peace, say several Pakistani scientists. Not everyone agrees. One Professor argues it’s asking for a bombing, and students and lecturers shouldn’t be exposed to such risks. Building a hospital would be much better, he feels.