Cancan voor jarige TU/e
    Universiteitsfonds Eindhoven beloont goede ideeën
    23 juni 2011 - Wie aan een ambitieus project werkt op het gebied van één van de drie strategic area’s van de TU/e - Energy, Health of Smart Mobility- kan meedingen naar de drie UFe Anniversary Awards van elk ruim 18.000 euro. Het Universiteitsfonds Eindhoven (UFe) stelt ze in het kader van het jubileumjaar ter beschikking.

Aan de TU/e verbonden studenten, medewerkers, alumni, instanties en groeperingen kunnen zich kandidaat stellen. Bij die aanvraag moet een goed uitvoerbaar plan worden toegevoegd met daarin opgenomen een samenvatting van het project in maximaal 200 woorden. Ook moet het belang van de geldprijs worden aangegeven voor het kunnen realiseren van de ambities. Daarnaast is een begroting en een tijdpad noodzakelijk en moet het plan efficiënt zijn en beperkt in omvang. Het dient te worden ondersteund met een aanbevelingsbrief. De prijzen worden op 2 september uitgereikt door burgemeester Rob van Gijzel. (HK)

Geselecteerde prijswinnaars moeten bereid zijn voorafgaand aan de uitreiking een ‘elevator pitch’ van drie minuten te houden. Aanvragen vóór 1 augustus worden indien via ufe@tue.nl. Nadere informatie kan worden ingewonnen bij het bureau van het UFe, toestel 4141.

Whoever’s working on an ambitious project within one of TU/e’s three strategic areas Energy, Health, and Smart Mobilities, can compete in the three UFe Anniversary Awards worth 18,000 euro each. The University Fund Eindhoven (Ufe) is offering the awards in light of TU/e’s anniversary. Selected prize winners have to be prepared to do a three-minute elevator pitch prior to the awards ceremony. Submissions can be entered via ufe@tue.nl until August 1. For more information, contact Ufe, extension 4141.