Cancan voor jarige TU/e
    Gezocht: nieuwe namen W-hoog/-laag
    23 juni 2011 - De verbouwing van W-hoog en W-laag is inmiddels in volle gang. Voor het aangepaste gebouw, dat onderdak blijft bieden aan de faculteiten Biomedische Technologie en Werktuigbouwkunde, wordt nu een nieuwe naam gezocht.

Het streven is te komen tot een gezamenlijke naam, met daarbij een toevoeging voor de beide gebouwdelen - zoals dat met de aanduiding W-hoog en W-laag in feite ook het geval is.

Net als bij de naam voor de nieuwe W-hal, die in de nabije toekomst door het CvB wordt vastgesteld, wordt hierbij de hulp ingeroepen van de TU/e-gemeenschap. Studenten of medewerkers die een leuke naam in gedachten hebben, kunnen die uiterlijk dinsdag 5 juli mailen naar namencommissie@tue.nl.

De naam mag met het oog op de toekomst niet direct refereren aan haar gebruikers, en moet passen in het rijtje bestaande namen (Cascade, Potentiaal, Vertigo etc.). Het heeft bovendien de voorkeur dat de naam zowel in het Nederlands als het Engels goed in het gehoor ligt. (TJ)

University is calling on students and staff to think of a name for the renovated home of Biomedical Engineering and Mechanical Engineering, the current W-hoog and W-laag. Entries can be submitted at namencommisse@tue.nl until July 5.