Simulatietechniek voor verbranding

Mystery Tour 2007

Citatie-index als wand
Secretarissen, Kanzler en Kanzlerinnen bijeen in Eindhoven
20 september 2007 - De universiteitssecretarissen van Nederland en van de Duitse deelstaat Nordrhein-Westphalen (Kanzler und Kanzlerinnen in het Duits) hadden vrijdag 14 september hun tweejaarlijkse overleg. De 23 secretarissen -11 uit Nederland en 12 uit Duitsland- wisselden in Eindhoven ervaringen uit en spraken onder meer over de Nederlandse 3TU en de Duitse TU9.
Foto: Rien Meulman

De bijeenkomst is om de twee jaar, afwisselend in Nederland en in Duitsland, elke keer aan een andere universiteit. Ook met Belgische collega’s en collega-secretarissen uit de noordelijker gelegen deelstaat Niedersachsen zijn er vergaderingen met een soortgelijke regelmaat, laat TU/e-secretaris ir. Harry Roumen weten. Vrijdagavond ging het gezelschap uit eten, op zaterdagochtend bezocht de groep drie musea in Eindhoven.