Super TU/esday tele-operations

Industriële landschappen

Veertien edities Virus
Tweede proef warme maaltijd na tentamens
4 oktober 2007 - Wie deze week ‘s middags een tentamen had in het Auditorium kon na afloop een warme maaltijd nuttigen. Cateraar Albron bood van maandag 1 tot en met donderdag 4 oktober bij wijze van proef namelijk ook tussen 16.00 en 19.30 uur warme maaltijden aan. Normaal gesproken is de kantine van het Auditorium van 9.30 tot 14.00 uur geopend.
Foto: Bart van Overbeeke

Met de proef -naar aanleiding van suggesties van studenten- wil Albron kijken of het rendabel is de kantine in tentamenweken ook ’s avonds te openen. Het is de tweede keer dat deze proef is gehouden. In de drie weken voor de zomervakantie werd ook ’s avonds een warme maaltijd aangeboden. Toen werden in een week 167 maaltijden afgenomen. Op maandag en dinsdag van deze week gingen ‘s avonds in totaal 72 maaltijden over de toonbank. “We hebben nog niet alle cijfers van deze week, maar het lijkt minder dan bij de vorige proef”, zegt Elke Verberne van Dienst Interne Zaken. Een reden daarvoor zou volgens haar kunnen zijn dat het momenteel ramadan is en dat veel buitenlandse studenten daarom niet komen eten ’s avonds in het Auditorium. Deze tweede proef wordt binnenkort geëvalueerd.