Krachtpatsertje Industrial Design

Op zoek naar de opvolger van de Blu-ray disc

Verrassend moderne expo van ‘oude kunst’
‘Stilte alstublieft!’
28 februari 2008 - Waar doorgaans het gerinkel van servies weerklinkt en met gedempte stemmen wordt gedineerd, heerste op dinsdagmiddag 26 februari serene rust. Anderhalf uur lang was de University Club het toneel van een televisieopname voor het VARA/NPS-programma Zembla.
Foto: Bart van Overbeeke

In een hoekje van het restaurant had het productieteam een mooi uitgelichte interviewopstelling opgebouwd. Daar werd TU/e-hoogleraar Annelies van Bronswijk door een interviewer uitgebreid aan de tand gevoeld over het binnenklimaat van woonhuizen.

Van Bronswijk is hoogleraar Public Health Engineering for Built Environments en een internationaal gewaardeerde deskundige op dit gebied. De uitzending waarin zij uitgebreid aan het woord komt, staat gepland voor eind maart.