Kunstwerk veranderd in paaseieren

Wetenschappers moeten zich ontwikkelen

Bruggen bouwen van Lego
Voorlichtingsdag TU/e goed bezocht
20 maart 2008 - Vwo-scholieren en hun ouders buigen zich belangstellend over de maquettes van Bouwkunde in Vertigo. Bouwkunde en ook de andere faculteiten presenteerden zich dinsdag 18 maart op de voorlichtingsdag. Ongeveer 615 vwo-scholieren en hun ouders oriënteerden zich op een studie. Vorig jaar rond dezelfde tijd trok de dag 450 belangstellenden. Er waren vooral scholieren van 5 vwo aanwezig.
Foto:Bart van Overbeeke

Na een algemene uitleg in het Auditorium bezochten de aanwezigen de faculteit van hun keuze. Ze kregen rondleidingen of deden mee aan workshops. Tussen de middag was er gelegenheid om de informatiemarkt in het Auditorium te bezoeken. Daar presenteerden ook de studentenverenigingen zich. ’s Middags werd opnieuw een faculteit bezocht, gevolgd door een busritje door het centrum van Eindhoven. De bussen deden bekende plekken en typische studentenfaciliteiten in de stad aan. De dag eindigde met een drankje in de Bunker. Op 11 april is er nog een voorlichtingsdag./.