Kunstwerk veranderd in paaseieren

Wetenschappers moeten zich ontwikkelen

Bruggen bouwen van Lego
Kunstwerk veranderd in paaseieren
20 maart 2008 - Het zal woensdag 19 maart niemand ontgaan zijn die via het Limbopad het TU/e-terrein opkwam; om de eieren van het kunstwerk ‘States of Nature’ bij de vijver waren strikken gemaakt. Bovendien hingen overal spandoeken met ‘Vrolijk Pasen’ en ‘Demos proficiat en duizend liter plezier donderdag’.
Foto:Bart van Overbeeke

Vijf TU/e-studenten trokken in de vroege woensdagochtend om 4.00 uur de stoute schoenen aan. Of beter gezegd hun zwembroeken. Ze hielden het vijf minuten uit in het ijskoude water. Voldoende tijd in ieder geval om de versieringen aan te brengen. Tien studenten van de TU/e en van Fontys hadden de actie bedacht. Ze wilden iedereen een goede Pasen wensen. En tegelijkertijd studentenvereniging Demos feliciteren met het negende lustrum. Volgens een van de uitvoerders wilden ze ook studenten, onder het mom van Eindhoven Studentenstad, beter zichtbaar maken. De vriendengroep wil de versieringen na Pasen verwijderen./.