Kunstwerk veranderd in paaseieren

Wetenschappers moeten zich ontwikkelen

Bruggen bouwen van Lego
Drie overvallen op studenten bij Fontys
20 maart 2008 - Drie studenten zijn in de eerste weken van maart overvallen in de buurt van de Fontyslocatie aan de Rachelsmolen. Volgens de politie waren de nog onbekende rovers bij alle drie de overvallen uit op de laptops van de studenten.

Onder bedreiging van ‘een op een vuurwapen gelijkend voorwerp’ stonden twee studenten hun laptop af. De slachtoffers hebben aangifte gedaan. Er is sprake van dat ze zouden zijn beroofd bij het instappen van hun auto. De politie heeft de zaak in onderzoek en wil er daarom niet meer over kwijt.

Omdat de daders er na de overval via het TU/e-terrein vandoor gingen, heeft de politie contact opgenomen met de beveiliging van de TU/e. Dit met het verzoek om bij een volgende keer de bewakingscamera’s op de campus zo snel mogelijk in te zetten om te speuren naar daders./.