‘Brug slaan tussen Nederland en Bosnië’

Aluminium editie van Kolonisten

Koninginnedag in Eindhoven
Gezondheidsdag 45+ werknemers
24 april 2008 - Het Studentensportcentrum houdt een gezondheidsdag voor TU/e’ers van 45 jaar en ouder. Dit in samenwerking met Dienst Personeel en Organisatie, op 15 mei tussen 9.00 en 17.00 uur. Het Sportcentrum wil hiermee een bijdrage leveren aan het gezondheidsbewustzijn.

Er is die dag een ‘healthcheck’, waarbij vooral aandacht is voor cardiovasculaire risicofactoren. Ook zijn er workshops met als thema ‘ga je stress te lijf’. Elk uur is er een workshop en elk halfuur een healthcheck. Tussen 12.00 en 14.00 uur is er een lunchprogramma met activiteiten. Belangstellenden voor het pauzeprogramma kunnen zich opgeven voor een buitenactiviteit (Nordic Walking) of voor de binnenactiviteit (Tái chi, Chinese gezondheidsoefeningen).

Het College van Bestuur ondersteunt de Gezondheidsdag en in overleg met het diensthoofd is het mogelijk deel te nemen aan deze activiteiten binnen werk-tijd. Inschrijven is verplicht en kan via www.tue.nl/sportcentrum/gezondheidsdag. Een sportkaart is niet nodig.

Iedere deelnemer aan de gezondheidsdag die op die dag een sportkaart aanschaft, komt in aanmerking voor een gratis massage van twintig minuten op het sportcentrum. De sportkaart kost dan 25 euro en is tot 1 september geldig.

Deze week, tot en met 26 april, houdt het Studentensport-centrum een ‘sportkaartvrije week’ en kan iedereen gratis terecht om kennis te maken met de mogelijkheden van het centrum./.