Buddyproject Bouwkunde schept contact

Sputterende plasma’s

Bunkerfestival zonnig verlopen
Vergroting mailboxruimte medewerkers centrale diensten
15 mei 2008 - Medewerkers van de centrale diensten hebben sinds eind maart de beschikking over 250 megabyte aan mailboxruimte. Dat is 200 MB meer dan de oude limiet. De reden voor de verhoging: het feit dat bijlagen steeds groter worden en de mailboxen dus steeds sneller vollopen. Directe extra kosten kwamen er niet bij kijken, laat een medewerker van de dienst ICT weten: de extra harde-schijfruimte was beschikbaar.

Bij 200 MB krijgen de gebruikers in het vervolg een eerste waarschuwing dat de mailbox dreigt vol te lopen, vanaf 225 MB is verzenden niet meer mogelijk en bij 250 MB kan er ook geen mail meer ontvangen worden.

Voor studenten ligt de mailboxcapaciteit al ruim een jaar op 250 MB. De grootte van de mailbox van medewerkers van faculteiten verschilt per faculteit, maar ligt over het algemeen ook rond die omvang, laat dienst ICT weten./.