Mini-antennes zijn samen sterker

To pi or not to pi

Een podium vol met vrouwen
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Wens: landelijke minorenwebsite
19 maart 2009 - Er moet een landelijke website komen die een overzicht biedt van alle minoren die in het universitair onderwijs gevolgd kunnen worden. Dit bepleit het LOF (landelijk overleg van studentenfracties) in een nota, mede opgesteld door TU/e-student Christopher Gits.

Het ontbreekt nu nog aan een duidelijk overzicht van de mogelijkheden, vinden de opstellers van de nota. Er is bijvoorbeeld wel een website vanuit de drie TU’s, maar niet voor alle universiteiten. Ook is uniformiteit nog ver te zoeken in de informatie die wel voorhanden is, staat in het document te lezen. Als eerste stapje heeft universiteitsraadsfractie PF al een webpagina aangemaakt met links naar de minorensites van de meeste universiteiten. “Deze pagina kan gezien worden als een noodoplossing totdat de landelijke keuze site er is”, aldus Gits. Zie: www.stempf.nl/links/minoren/.