Mini-antennes zijn samen sterker

To pi or not to pi

Een podium vol met vrouwen
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Nieuwe sauna in sportcentrum
19 maart 2009 - Het Studentensportcentrum (SSC) van de TU/e heeft sinds kort een vernieuwde sauna.

De oude sauna dateerde van 1981 en was volgens het sportcentrum sterk verouderd. De sauna heeft nieuwe douches, sanitair en dompelbad gekregen en multifunctionele douchekoppen.

De sauna was al enkele weken in gebruik na een verbouwing van anderhalve maand, zegt Raymond Starke van het sportcentrum. “We merken al dat er veel vaker wordt geboekt. Vooral ’s avonds zit het goed vol. Veel studenten combineren een training met een bezoekje aan de sauna. De reacties zijn erg positief: iedereen vindt het een aanzienlijke verbetering.”

De sauna is toegankelijk voor studenten en medewerkers van de TU/e en Fontys met een sportkaart. Via de website van het sportcentrum kan de sauna voor vijf euro worden gereserveerd voor een periode van anderhalf uur. Behalve de sauna zijn ook de zonnebankruimtes geheel vernieuwd./.